Spirulina Latte

A spirulina egy immunerősítő fehérjebomba. Természetes vizekben élő algafajta, mely magas vitamin- és ásványianyag tartalmának köszönhetően a vegán életmódot folytatók számára nélkülözhetetlen alapanyag.  Növényi fehérje tartalma 3-4-szer nagyobb, mintha halat fogyasztanánk, így a fehérjepótlásban elengedhetetlen a szerepe. Turmixok, smoothiek ízesítésére, és gazdagítására is használható. Én viszont egy forró latte formájában fogyasztottam. Lehet -e ennél egészségesebben kezdeni a napot?

 

image12.jpeg

Hozzávalók:

    • 2 csésze mogyoró tej
    • 1-2 teáskanál szerves spirulina por
    •  1 teáskanál macapor
    •  ½ teáskanál őrölt gyömbér
    •  1 evőkanál rizsszirup (vagy méz ízlés szerint)
    • díszítésként céklapor kókuszvirág cukorral keverve

Elkészítés:

  1. Egy lábasban felmelegítem a mogyoró tejet.
  2. Egy turmixba öntöm, majd hozzáadom a spirulina port, macaport, gyömbért, és rizsszirupot (elhagyható), és homogénre mixelem.
  3. Bögrébe töltöm, és ha nagyon flancolni akarok (már pedig a kép kedvéért akartam), akkor kókuszvirágcukorral kevert céklaporral díszítem. Ugye milyen ütős kis színkombináció?