A fagyi legyen Veletek!

bb7329cc-b6fb-4ae1-83bd-d46ae38d3179.jpeg

Minden kétséget kizàròan úgy gondolom, hogy ezeket a fülledt nyári napokat csak megfelelő és kellő mennyiségű fagyi bevitelével lehet kompenzálni. Nyáron mindig van a fagyòban pár zacskònyi júniusban spàjzolt gyümölcs, leginkább bogyósok és felkarikàzott banán, hogy vészhelyzet esetén legyen mihez nyúlni. Most sem esett másként, minthogy 2 fagyott banánt, 1 bögre málnàval a mixerbe dobtam, egy teáskanálnyi juharsziruppal édesìtettem, és jó alaposan összemixeltem. Ha kàsàra vágytam volna, akkor csak hagyom had maradjon darabosan. Ha smoothira, akkor pedig adok hozzá pluszban gyümölcslevet. De nem, nekem most egy tál krémes fagyira volt ihletésem. Tàlkàkba szedtem, és kevés málnàs #hesterslife Girlpower granolàval szórtam. Pillanatok alatt eltűntettük az egészet.

Hozzávalók:

  • 2 felszelt, fagyasztott banán
  • 1 bögre fagyasztott málna
  • 1 teáskanál juharszirup
  • granola

Elkészítés:

  1. Dobjuk az összes hozzávalót egy mixerbe, és pulzálva mixeljük míg krémes nem lesz.
  2. Szedjük tálakba, és ízlás szerint szórjuk meg gyümölcsökkel, granolával, kókuszchipsszel, aszalványokkal, magvakkal, bármivel amivel egyébként egy hagyományos fagylaltkelyhet szívesen fogyasztanánk.