Jöttem, láttam, faltam 7.

A Grand Canyon felemelő élménye után folytattuk kalandozàsainkat ezen az elkèpesztő kontinensen. Nem kisebb látványosság következett, mint a Hoover-gát, melyre sok jelzőt akaszthatunk, de azt, hogy kicsi lenne, semmiképpen sem. A gát a Colorado folyót duzzasztja fel, erejénél fogva nem kevés áram kitermelését segítve elő, Las Vegas legnagyobb örömére. Miután szàjtàtva kiàmuldoztuk magunkat, már csak az említett, fények városa váratott magára.

 

IMG_9655.jpg

IMG_9663.jpg

IMG_9698.jpg

Vagy nagyon fáradt voltam, vagy egyszerűen nem nekem való, de nem aléltam el a gyönyörűségtől. Vegas a maga nemében egyedülálló ugyan, mégis kizárólag a külcsín magával ragadó, azonban nyomokban sem tartalmaz őszinte, valós értékeket. Talán nem is kellett volna többet várnom. Érdekes, hogy amióta úton vagyunk első alkalommal voltak elvàràsaim, pontosabban fogalmazva elképzeléseim, az adott úticéllal kapcsolatban, s talán ennek is köszönhető egy kisebb fajta csalódás. Mindenesetre nem húzom le teljesen, ha az ember tudja mire számítson, Vegas pont azt nyújtja, amit kell. Megfelelő mennyiségű alkohol, és zseton fejében bizonyára maximális elégedettséget nyújt, számomra azonban per pillanat csak egy éjszakás, felejthető kalandot jelent.

 FullSizeRender_9.jpg

FullSizeRender_3_1.jpg

FullSizeRender_6_1.jpg

FullSizeRender_4_1.jpg

Mint mindig, most is bebizonyosodott számomra, hogy a valós természeti értékek sokkal inkább vonzóak számomra, mint a városi betondzsungelek kínálta lehetőségek. Ha újratervezhetném, biztos vagyok benne, hogy inkább ezekre koncentrálnék. Persze fontos eme ironikus városok feltérképezése is, de mégsem hoz különösebben lázba.

California államban vagyunk, s Los Angeles már csak fèl órányi autóút, a széles, többsàvos, àtívelő pàlyàkon át. Hogy a várost várom, vagy csak azt, hogy végre megàlljunk, magam sem tudom. Mindenesetre az óceán látványa bizonyára felemelő látvány lesz. Még nem tudjuk hol parkolunk majd pár napig, de egyben biztos vagyok, egy Cosmopolitan koktélt ma este biztosan legurìtok. Félre ne értsétek csodálatos ez az egész utazás, egyáltalán a lehetőség, hogy megadatott, de olyan mennyiségű, és annyira végletes impulzusok érnek akár egy nap leforgàsa alatt, melyek jelenleg teljesen kifüstölték az érzékszerveimet, és az agyamat.

FullSizeRender_10.jpg 

FullSizeRender_5_1.jpg