Sütőtökös mandulakrémes bonbon

Az étcsokit elosztjuk 2/3 és 1/3 arányban. Először is a csoki 2/3-ából elveszünk 2-3 kockát, amit félreteszünk. A maradékot felolvasztjuk mikróban, amíg sima nem lesz, majd hozzáadjuk a félretett kockákat (legegyszerűbben így lehet temperálni a csokit). Kikenjük a formákat (lehet ezt ecsettel, én egy kanál hátulját használtam), és egy kicsit az asztalhoz ütögetjük, hogy a csoki kitöltsön minden részt, és a levegőbuborékok kiszabaduljanak, hűtőbe tesszük, és hagyjuk megszilárdulni.
A töltelékhez simára
A töltelékhez simára keverjük a sütőtökpürét (ez lényegében csak sütőtök, amit előtte sütőben megsütöttem és robotgépben pépesítettem) a mandulakrémmel, porcukorral és fahéjjal.
A kis formákat megtöltjük az elkészült töltelékkel, de ne teljesen a tetejéig, mert akkor nem fogjuk tudni bezárni a bonbonokat, vissza a hűtőbe, hogy kicsit összeálljon a töltelék.
Hűtőből kivéve a maradék 1/3 csokit ugyanúgy olvasztjuk fel, mint az előző adagot, majd a bonbonok tetejére húzzuk, ezzel adjuk meg az alját a bonbonoknak, úgyhogy nem kell, hogy tökéletesre sikerüljenek. Hűtőbe tesszük, hogy a csoki megszilárduljon.
A formákból kinyomkodva kis bonbonos papírokba tesszük őket, és a tetejét úgy díszítjük, ahogy jólesik. (Én találtam arany színű ehető ételcsillámot, ami szerintem nagyon illik ehhez a recepthez.)