Zöld teás matcha milkshake

ea6a8a9c-e4c0-4258-8443-3413ad1a8c67.jpeg Mivel és hogyan is lehetne jól indítani egy újabb hétfő reggelt? Csakis valami üde, jókedvre derítő, vitalizáló reggeli finomsággal. Semmi más nem tud kizökkenteni, a "már megint hétfő van, és nem annyira örülök ennek" hangulatomból. A baj biztosan velem van, de nagyon nehezen viselem a nyári hétvégék laza, vidám hangulata utáni újbóli hétkezdést. Az örömteli fesztelenséget felváltja a muszájok álarcos sorozata, és önmagam belső hangjának teljes elnyomása, hogy megfeleljek valaminek, ami valójában nem is vagyok. Sokunknak ismerős érzés ugye? Tudom, túlzottan is idealista vagyok. Egy sokkal szebb, nyugalmasabb, vidámabb jövőről álmodok, de ezt csak saját magunk teremthetjük meg magunknak, s nekem még van mit dolgoznom ezen. Addig is ilyen kis apró trükkökkel igyekszem megszínesíteni a kevésbé kellemes napokat, és kiragadni magam a megszokás karmaiból. És amúgy is, matcha őrületben vagyok. Most csak kipróbálásra kaptam egy keveset, de már berendeltem egy újabb adagot. Imádom a csodás zöld, pisztácia színét, úgyhogy a jövőben szuper matchás receptek érkezésére számíthattok.

6b7615d1-36e0-4131-94d8-adc3ce2fb6d4.jpeg

Hozzávalók:

  • 1 evőkanál matcha por, és egy kevés a szóráshoz
  • 3/4 bögre mandulatej
  • 1-2 csapott teáskanál juharszirup
  • 1 teáskanál vanília aroma
  • 2 fagyasztott banán

Elkészítés:

  1. Egy turmixban összemixelem a matcha port, tejet, juharszirupot, és vaníliát.
  2. Ha teljesen elvegyült, hozzáadokk két fagyott banánt, és pulzálva tovább vegyítem.
  3. Ha túl sűrű lenne, öntök még hozzá egy kis mandulatejet, és hígítok rajta.
  4. Üvegekbe töltöm, és az erkélyre kucorodván, szépen, nyugalomban elfogyasztom.