Smoothie bowl őrület

A Smoothie bowl valahol félúton, a gyümölcsturmixok és a gyümölcsös krémek keresztmetszetében található. Alapvetően ez egy egyszerű turmix, amit kanalazni lehet. Számtalan formában, ízben, és alapanyag felhasználásával készíthető, lehetőségeinknek tulajdonképpen csak a képzeletünk szabhat határt. Rendkívül mutatós, egészséges, ínycsiklandó reggeli készülhet seperc alatt. Mindenképpen javaslom, hogy próbáljátok ki. Most egy gyümölcsös változatot választottam a nyári hőségre tekintettel, de a jövőben mutatok majd Nektek számtalan alternatívát inspiráció gyanánt.

FullSizeRender12.jpg

Hozzávalók:

    • egy bögre fagyasztott erdei gyümölcs mix
    • két kanál laktózmentes mascarpone krém
    • fél doboz laktózmenetes natúr joghurt
    • egy evőkanál méz
    • kevés víz a hígításhoz (ezt csak érzés szerint)
    • díszítésként: barack, áfonya, menta levél, gyümölcs mix, tökmag

Azért választottam fagyasztott gyümölcsöt, mert ebben a rekkenő hőségben nekem nagyon jól esik hűsítő finomságokat kanalazgatni, és biztos vagyok benne, hogy Ti is szívesebben fogyasztjátok.
A gyümölcs mixet, mascarpone krémet, joghurtot és mézet összeturmixoljuk. Megnézzük mennyire sűrű masszát kapunk, ha szükséges, kedvünk szerint vízzel hígíthatjuk. Az így kapott krémet egy szép tálkába öntjük, és díszítjük. Barackot, áfonyát, tökmagot, egy kevés fagyasztott gyümölcsöt, és menta levelet használtam, majd a tetejét joghurttal locsoltam meg. Tipp: ha a joghurtot kevés vízzel keverjük ki, akkor sokkal szebben tudunk vele díszíteni.

FullSizeRender11.jpg